" still waiting.."

dödligt uttråkad nu... aaaahhh, men ändå orkar jag inte ta mig för att göra något. mickis har inte hört av sig ännu och nu bokade jag precis in en middag med pappa vid fem. så jag får väl ta och göra ett ryck nu om jag ska komma härifrån någon gång. haha. känns som om det kommer bli ett par sånna här dagar i sommar, när man bara sitter hemma och inet har något att göra av olika anledningar, typ som att det regnar.. men men, man kan ju inte få allt.
nej nu ska jag sätta på mig lite käder. klockan är ju trots allt halvtre  nu och det går ju inte försig att sitta i PJ's då!

later!
over and out

//carro

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe tack ska du ha ;D

2008-06-11 @ 17:31:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0