" step up.."

en het dag med heta människor.

hello! söndag idag eller ja, dagen är väl snart slut, men ändå.
idag har varit en sån där varm och skön dag, igen! startade dagen bredvid världens bästa kille, och fortsatte den med honom ett tag. frukost och sen bar det av till ugglevägen för att möta upp kim och chrille för att sen åka ut till hivön. chrille och co körde mig till stallet caben, tacktacktack, och jag lyckades få upp alla tre killarna en varsin gång på hästen. haha. underbart, vad var det jag sa martin?! tokägd :).



när jag ridit klart kom snällsnälla martin tillbaka och hämtade upp mig och körde mig till vårat landställe, (som också ligger på hivön) där kim och chrille  redan låg och stekte på bryggan. solade och lyssnade på musik en stund. pojkarna badade och stod på händer på sandplanen.
sen bar det av hemåt och nu håller hjärtat på att laga middag :)! underbara snällaste!


igår var det basket för fulla muggar och vi låg i till klockan halv tolv. eller jaa, vi spelade väl inte bara basket, men en hel del blev det. eftyer basketen tog jag chrille och martin oss till donken för lite natta mat. great dag!

nu tror jag att vi ska äta :)

19:21 1 juni, nu är sommaren officiellt här!
over and out


finfin solnedgång i fredags när vi satt på ett berg i kummelnäs och myste :)



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0