" sharp dressed woman.."

tillbaka i verkligheten!

heeeej sverige! nu är jag tillbaka, eller jag kom tillbaka i går eftermiddag. jag har haft en helt underbar vecka i solen med mina underbara vänner, nya som gamla :). just nu känns det faktiskt jävligt skönt att vara hemma igen. min älskling stod i ankomst hallen och väntade på mig när jag klivit av planet, och jag det var länge sen det var så underbart att träffa någon igen. fan vad jag har saknat honom..
veckan har bestått av sol, bad och massa festande och även en tur till faliraki och water parken där. bland det roligaste jag har gjort. jag, elli, simon och fredde blev som femåringar på julafton när vi var där haha. sjukt många vattenrutchkanor.
igårkväll var jag med min älskling hela kvällen och somnade när vi låg och tittade på film.. kul brud, haha. men det verkar ju inte som om han klagade.
idag ska jag träffa mickis och snacka igenom vad som hänt under resan och ge henne hennes present. saknat henne sjukt mycket.
ida däremot kommer jag inte att få träffa förrens jag åker ner till skåne, eftersom ungjävlen bestämde sig för att åka ut och segla idag. saknar henne jätte mycket :(. men men.

nu ska jag sätta på mig lite kläder och bege mig till mickis och titta på medans hon oljar in ett plank. haha. mer tid att snacka då. sen ska jag väl vara med mitt hjärta.
mamma ligger på sjukhus, så jag ska försöka komma iväg och hälsa på henne imorgon eller så. tycker så synd om henne.
men men, åter till verkligheten och det KALLA sverige.. ingen höjdare när man vant sig vid 35 graders värme och strålande sol, ska jag vara helt ärlig så har jag inte sett ett endaste moln på hela veckan. men det är en annan historia. bilderna från resan kommer när jag har hunnit åka hem och packat upp.

over and out

grabbarna ser "naturliga" ut på maidsommarafton. kom på att jag inte lagr upp  några bilder från det heller :P


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0