Rhodos!

heeej allihopa hemma i kalla sverige !
har precis kommit hem fran stranden och duschat av mig. lyckades branna mig idag, haha. vilket jag alltid gor. verkar inte som att det spelar nagon roll hur manga ganger jag smorjer in mig. som ni kanske marker kan jag inte skriva med nagra prickar over bokstaverna, fett irriterande.
ikvall ska vi ut och ata middag och sen blir det nog till att satta sig i en bar tillsammans med tjejerna som ar med pa resan. vi ar bara tre stycken. men vi kan ha kul anda :) haha.

nu ska jag ga over till kattis och elli och gora mig fin infor kvallen.

soliga pussar och kramar fran det 32grader varma grekland :)

over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0