" probably the lamest sport in the world! "

världens sämsta sport? ge dem en varsin boll!

tjaaa! sitter i kusinernas lägenhet på ugglevägen och surar över fotbollen. jag är inte särskilt intresserad och resten av folket sitter som klistrade framför dumburken och glor.. hade väl varit hyffsat kul om det hade gått bra för sverige, men seriöst 2-0 till ryssland. naaaee, här slutar nog min karriär som fotbolls supporter, för det här är fan inte bra fotboll. det ända som egentligen är intressant är resultatet. fuck off.

men men, imorgon är det en hektisk torsdag, med väldigt mycket åka fram och tillbaka, och sen är det midsommarafton som ska firas med pojkvännen, sen är det ytterligare en hektisk dag för att sen vid tre på natten åka till arlanda. underbart.. har väntat på resan till rhodos i nästan ett halvår, och nu är jag inte ens säker på att jag vill åka längre efter att som har hänt. men va fan, ingen ska få förstöra min resa, och jag har inte planerat att förstöra någonannans!

tills vidare,
over and out


//carro

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jo tobbe[email protected] ;)

2008-06-19 @ 00:04:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0