" only for the weak.."

11 veckor av härligthet!

howdy! torsdag och nu är det sommarlov! 11 veckor hääääärligt sommarlov. jag dansar!
fy fan vad jag har längtat efter det här, och fan vad ort det här läsåret har gått.. men va fan. haha. helt till mig. kvällen ska firas med att först rida och sen åka ut till värmdö till min kära vän robin, som jag förövrigt inte har träffat på väldigt länge. inte resten av gänget heller för den delen. så det ska bli sjukligt kul hoppas jag. plus att ida, martin och chrille ska med också :) . är så jävla taggad, haha.

nu är det mindre än tre veckor kvar till rhodos, nästa steg att se framemot, efter rhodos är det iron maiden konsert (oja, jag fick tag på en biljett! :D) och efter det blir det skåne i två veckor! underbart. sen är resten av sommaren inte riktigt planerad. martin frågade om jag ville följa med till gotland och mamma vill att jag ska med ner till danmark. vi får väl se vad som bjuds :), lär ju uppdatera om det. nej, nu ska jag bara ta en dag i taget som dem kommer och bara njuta järnet.

nu ska jag göra ingenting en stund innan jag ska ner till stallet :).

over and out


kan 2008 konkurrera ut 2007 sommar?

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0