Nytt armband!

jag vet att jag är jätte dålig på att lägga ut mina smycken.. men jag har fått hjälp av min syster att fota alla nya smycken med en jätte bra kamera, men jag har inte fått tillgång till bilderna ännu. får troligen det under dagen eller imorgon och då lägger jag upp dem. här är bilder på ett armband som jag gjorde igår. tyvärr är bilderna tagna med en mobil kamera och är inte särskilt bra. men dem får duga till vidare :).



i det här armbandet är det "lite av varje", jag gjorde det först till mig själv för att jag tyckte att mina armar såg så nakna ut. men det vart så pass bra att det får komma ut här. kan göras i flera olika färger.

de gröna och gula pärlorna är äkta sötvatten pärlor, (finns också i blått och lila).
de ljusrosa stenarna är "halvädelstenar" kommer dock inte ihåg vad de heter nu. den stora pärlan i mitten är en sten pärla från thailand, även så den lilla mörka, randiga pärlan och den lilla som är nästan vit. det är som ni ser "haklås", som blir som en del av smycket och inte bara ser ut som ett lås.


 

klicka på de små bilderna så blir dem större :)


intresserad?
kontakta mig:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0