"natten till idag.."

långa arbetsveckan närmar sitt slut..

godermorgon! onsdagsmorgon och jag har, tro det eller ej, redan varit uppe i fyrtio minuter..
igår kväll hade jag en av de mest traumatiska upplevelser på ganska länge.. när jag och en tjej som jag jobbar med nere i stallet skulle byta om för att gå hem så ska vi in i omklädningsrummet, precis när jag ska sätt aupp foten på det första av tre trappsteg ser jag något som rör sig i ögonvrån och tittar ner, och jag svär, det var typ en av dem största ormarna jag sett i hela mitt liv! som tur var ringlade den in sig UNDER trappan som vi skulle gå upp för. vid det laget hade jag redan tagit löpet till andra sidan stallplan och satt uppflugen på en ensilagebal med käna under hakan. det tog väl ungeför tio minuter för tjejen som jag jobbar med att övertala mig till att gå in i omklädningsrummet. även fast ormen låg kvar under trappan, nej fy fan.. visst det var "bara" en snok. men dem är fan riktigt äckliga ändå.. och satan vad stor den var... hon jag jobbar med påstod att hon sett huggormar som varit större.. uuuuhhhääää!

nej nu till bättre tankar. nu ska jag försöka få tag på mickis för att bestämma när vi ska träffas, och sen tänkte jag träna innan jag åker till henne. ska ju försöka träna nästan varje dag nu ;) så att man hinner bli snygg lagom till rhodos, haha.

nej nu ska jag få tag på min darling.

over and out


in flames på grönan =)! VILL TILLBAKA! grymaste ever..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0