" make it count! "

okay, jag ska inte åka hem till mamma utan sitta och vänta på moa i drygt en timme för att sen knata över till henne och hoppas på att frisören kommer dit.. låter som en as bra idé eftersom moa bor ca 200 meter härifrån och det betyder att jag slipper ta bussen ner till centrum för att sen byta buss och åka till mamma. sorry mamma, en annan dag kanske. haha.  får se vad jag ska göra ikväll.. vill verkligen träffa ida! och sen snackade jag och philip om att ses idag också. eller ja, ikväll dåra. är sjukt taggad på att göra något kul förengångsskull, men heey min partyprinssesa är ju hemma igen, nu blir det fart på stället igen!

pratade med min kära pojkvän för ett tag sen, han och chrille har satt in lite planer för midsommar. vi ska förmodligen vara hos philip och chrilles pappa och käka och bada pool och grejer :) sjukt nice, plus att vi inte blir så många vilket betyder att det blir lite svårare för allting att spåra ur, vilket midsommar har en tendens att göra!

nu ska jag rota runt lite på youtube.
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0