" it all comes back to me in the end.. "

borta bra men hemma bäst!

tjaaa! hemma igen efter ett hektiskt dygn i den lilla hålan mjölby. hujeda mig vad litet och incest belagt det var. haha, men en massa trevligt folk fanns det i alla fall :). var och firade att min kusin tog studenten, jätte kul! åkte flak och festade. dock fick jag inte komma in på studentfesten på kvällen då det var 18 års gräns. men jag kände att jag klarade mig rätt bra ändå. snurrade väl hem runt ett-två tiden jag och philip och hans vän. vaknade i morse och gick ner till den "lokala" pizzerian/kebab haket. väldans god kebab hade dem iallafall. haha.

men som sagt är det väldigt skönt att vara hemma igen och det är inte så långt kvar tills jag åker igen. fast då blir det lite längre. haha. rhodos nästa :)! en vecka utan min älskling :( jag som sakande honom när jag var borta ett dygn.

när jag kom innanför dörren hade jag förväntat mig att pappa och min syster skulle vara hemma, men nej nej. så nu sitter jag helt själv i lägenheten med endast katterna som sällskap och dem har så mycket annat försig hela tiden och har absolut inte tid att umgås med mig.
jag får väl dra igång en rulle eller något för att fördriva tiden en stund.

over and out

//carro

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe jag med, fan liksom =P

2008-06-14 @ 23:02:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: yes vi tar dom :D

2008-06-16 @ 22:51:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0