" hold on, be strong.."

du är det finaste jag vet!

morning ! sitter som vanligt hemma hos martin och degar. vaknade för drygt en timme sen och spenderade första halvtimmen ute på balkongen i underkläder tillsammans med frukosten. har sovit hela natten! utan ha tagit något hostknark, och martin sa att han inte hört mig hosta på hela natten, carro's getting better!
idag är det väl dryga 25-30 grader ute och nästintill vindstilla. idag ska åka hem till mamma och sola och kanske till och med gå ner och hoppa lite studsmatta!
anledningen till att jag är hemma och inte i skolan är att vi inte har några lektioner idag. eller jag har inga lektioner idag.. tycker jag i alla fall.

nu ska jag sätta mig på balkongen med min bok. jenna jamesons självbiografi, "att älska som en porrstjärna". underbar bok. nej, solen ropar på mig.
soo long!

11:38 2 juni, you know me better than that!
over and out


ballbild som jag lyckades ta på chrilles brillor :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0