" heavy rains.."

what you know about that?

morning! tisdagmorgon och jag sitter hos martin, inte nyvaken med fortfarande väldigt trött. jag vet att jag har varit lite slapp med bloggandet de senaste dagarna, men ledigheten tar upp mycket tid. haha.
igår var jag, mickis och philip på "shoppingrunda", jag köpte min efterlängtade klänning plus ett väldigt grönt och fint linne. mycket nöjd, även fast pengarna är slut och jag fortfarande har massor av saker som jag vill köpa.. men va fan. just nu ligger jag väl på strax under 4000 i fickpengar till rhodos. ska snacka runt lite och kolla om jag kan jobba lite i veckan så jag kanske får ihop lite till i alla fall. men det löser sig, är ju rätt bra på att klara mig på en liten budget :).

idag ska jag försöka få tag på en vän som ska få klippa till min risbuske till hår, så att man är lite snyggare innan grekland, skulle ju inte sitta fel. topparna är så slitna nu att det knappt går att borsta håret, vilket resulterar i att jag har det uppsatt hela tiden.
nu ska jag åka hem till min älskade lilla mamma som jag inte har träffat sen hon och syster åkte till turkiet förra lördan. hoppas på en present från det fjärran landet.

senare!
over and out


en mycket lycklig kusin på flaket i fredags =) , när vi var nere i mjölby och firade!


fulltös medvetslös!


plakatet vi hade, jag tycker han ser ut som en seriefigur :P

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0