" en sten, vid en sjö, i en skog.."

ingen annan är så varm som du!

heej! måndag och solen skiner för fullt. kom precis hem från en runda på gymmet och ska snart träffa mickis :) . sitter i vanlig ordning hemma hos martin och deppar över att han inte är lika ledig som jag är. suck o stön.. det är lite tråkigt att vakna och äta frukost själv varje morgon..men men.

i helgen ska jag ner till mjölby för att se på philips student, nu är han stor :) . det ska bli as kul. stannar nog där någon dag också. får se hur det blir..


ikväll ska jag och martin åka och titta på hans lillebrors spelning i gustavsberg, ska bli lite häftigt! snart kommer han hem och förgyller min dag :)

nu ska jag äta något


over and out



kommer sakna dig hjärtat :'(



 

//carro


http://www.gratissms.se/t16xl7wsk4 -  kolla den, sjukt smart sida faktiskt :) bli medlem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0