" en dag blir till kväll.."

en kväll blir till natt, en natt blir till morgon..

godmorgon! uppe hyffsat i tid för att hinna ta mig till mamma och promenera hunden som är ensam hemma tills klockan fyra-fem på eftermiddagarna, eftersom mamma är i turkiet och gorillan jobbar. så det blir som vanligt mitt jobb att ta hand om hunden.. jaja. moln ute idag! och rätt så kallt.. måste kolla på smhi om det ska vara dåligt väder hela veckan. för det är ju ingen höjdare om man ska ner till mjölby och gå på student fest..

igår var jag och mickis i sickla och fick bäääästa idéen till en student present till philip. hahaha. den kommer tokäga alla andras ;) . sen var jag och martin på hans lillebrors spelning. eller det var fyra band till som spelade och jag kan ju säga att deras band var överlägset bäst! men övning ger färdighet, dem kommer säkert också bli bra någon gång.

nej, nu ska jag klä på mig och fixa så att jag kommer iväg härifrån någon gång!

over and out


snart kommer jag ut :) ! (utsikt från bryggan på landet)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0