" don't hate the player.."

far far away in a forgotten country!

tjoo! lördagmorgon och jag sitter hos martin, för ovanlighetensskull är han faktiskt hemma :). as bra.
idag ska vi in till stan och sen på picnic med hans famlij.. uuhh vad jobbigt det är att träffa andra människors familjer, haha. igår jobbade jag nere i stallet hela dan. bakfull och hungrig, men jag fullföljde allt som skulle göras, sen tog vi första doppet och låg och solade i ett par timmar innan det bar av hemåt för att ta en liten powernap på två timmar och käka middag. efter det satt vi hos chrille ett tag innan jag och martin åkte hit.

skolavslutningen var hyffsat kul och jag och ida fick oss ännu ett crazy minne, haha.

dags att klä på sig, mycket att göra idag med fotbolls EM och allt, *suck* varför kan jag inte hitta en kille som inte är så himla intresserad av sport.. finns det sånna?

over and out


nu är det sommar sommar sommar ! :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0