" bulls and lightning."

alldeles för gullig för ditt eget bästa..

tja! onsdag idag, opch det blev ingen skola för min del. ida ringde och sa att vi inte hade några lektioner förrens idrotten som börjar vid kvart i två. lär ju inte åka dit då. får träna ikväll istället. så istället sitter jag för omväxlingsskull hemma hos martin och latar mig framför datan. han har gjort det jättefint här i lägenheten. städat och haft sig som en litean galning. till och med satt upp gardiner :) nu börjar det likna ett riktigt hem! jag är stolt över dig hjärtat.

idag ska jag hem till mamsen och städa iordning mitt jävla rum. jag har fan aldrig tid att göra det.. och om jag har tid så har jag aldrig lust. men idag ska jag fan dit och köra ett ordentligt race så jag har det gjort. kanske hittar lite grejer som har varit borta i ett par månader, haha. annars har jag faktiskt inget annat planerat idag.. tänkte träna ikväll. eller rättare sagt, jag måste träna ikväll. ska se om jag kanske får med mig min mamma också. haha. hon har typ haft ryggskott dem senaste dagarna. så det kanske är bra att hon tränar lite?!  vad vet jag.

igår efter att jag hade duschat så rak-kammade jag mitt hår. något jag inte gjort på väldigt länge. fick positiva kommentarer av pojken :)! alltid kul. ser helt annorlunda ut i rakt hår. check it out.

nej nu ska jag försöka packa ihop mig lite, så att jag kommer iväg någon gång. jag har ju en tendens att fastna här annars. haha.

over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0