" attero dominatus!"

uppe med tuppen idag, eller jaaa.. pojkvännen i alla fall..

godmorgon godmorgon! fredagmorgon och nu funderar ni nog på vad i helvete jag gör uppe nu.. det gör jag också! haha, nej men om drygt en timme kommer min morbror och hans fru och plockar upp mig för att vi sen ska ta oss till mjölby. med bil tack och lov :)! även om det är bra mycket miljövänligare med tåg..
väl där nere ska vi möta upp kusin philip någonstans och se på när han har sitt utspring och hoppas på att få åka med på flaket ! efteråt blir det middag och sen får vi se vad som bjuds av kvällen. mitt stora dilemma är som vanligt vad jag ska ha på mig och har precis som vanligt överpackat min väska.. mamma skulle vara stolt, haha.

sa hejdå till min älskling för en kvart sen, första gången vi är utan varandra en hel helg på  nästan två månader tror jag. haha, verkligen att man kan bli så fast i en människa utan att man ens tänker på det. men men, får väl se det som lite övning innan jag åker till rhodos nästa söndag.

igårkväll ringde ida mig, hon stod och lyssnade på paramore på hultsfred, OM jag är avundsjuk.. takida, the hives, sugarplum fariy, afasi & filthy, linkin park... listan är lång och jag lider för att jag inte får vara där. kommer ju inte kunna åka till peace and love heller, för då är jag på rhodos. men men, nästa år blir det festival turné! och då ska vi gå på så många vi hinner och har pengar till. så det blir helt enkelt till att jobba hela hösten och vintern.

nej nu ska jag göra mig iordning inför den två timmar långa resan ner till mjölby.

tills vidare!
over and out

underbara paramore här med låten emergency


//carro

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst ere :D yeah!

2008-06-13 @ 09:50:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0