" zombies in the wood.."

hellojsan! nu sitter jag i idas rum i skåne och väntar på att få ta en välförtjänt dusch, efter en dag på fältet. jag har varit här i ett dygn knappt och det känns redan som hemma :). jätte skönt. trevliga människor och mycket att göra. så tiden flyger bara förbi. efter middagen ska vi in till åhus och träffa killarna, sova i deras tält och sen återvända hit klockan nio i morgon bitti för att fortsätta jobba. as kul. haha. imorgon ska vi fortsätta på det som vi började med idag, plocka upp grenar och stockar ut ett dike. eller deras "bäck". vi har hunnit med att åka fyrhjuling och vart i tolarp och handlat med moppen. nu återstår bara att äta middag och göra sig snygg :) . (man kan ju varken lukta eller se ut som en lantid när man ska träffa pojken).

skickade ett mobil inlägg igår kväll, men såg nu att det inte kommit fram. lite surt eftersom det var ganska så långt. men men skit samma. sitter ju ändå och skriver nu och det finns internet och alla vanliga bekvämligheter här. ett helt vanligt hem, bara det att det ligger mitt ute i bushen och att det finns kossor. jag stormtrivs!

just nu känns borta väldigt bra!

over and out


en skön bild på mig och ida när vi chillar i hagen bara ;)
jag till vänster. ida till höger !

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0