" why you closin now?"


jag är rätt så trött på att vakna med en huvudvärk som håller i sig hela dagen bara för att det är så kvaft ute.. molnen gör så att det känns som att den friska luften inte kan tränga ner till våran nivå. och jag påverks sjukt mycket av vädret, regnar det är jag nere och på tråkhumör, är det solsken är jag oftast på topp och alltid på g. helt sjukt. under hösten blir jag deppig och rastlös.

idag är det den 2 juli och jag tycker att gud kan bjuda på lite schysst väder ett par veckor nu så att jag får ha kvar min bruna färg tills skolan börjar, haha. (eftersom jag alltid är blekast annars). hittills har ingen av dem jag träffat hemma varir brunare än mig. fast jag har ju iofs inte träffat så många ännu. men men.

idag hoppas jag på att min mamma får komma hem från sjukhuset, hon fick aldrig göra det igår och det lät på henne i telefon som om det var väääldigt osäkert om hon skulle få komma hem idag eller inte. saknar min mamma :(. har inte träffat henne på över en vecka nu. och pappa har jag inte träffat på typ två veckor, och jag är van vid att träffa dem nästan varje dag. men det blir väl så här när man nästan flyttar hemifrån och bussarna slutar att gå. sjukt irriterande.
nej nu ska jag ta lite luft och sen diska lite åt min älskling, så blir han glad när han kommer hem.

over and out


jag och kattis, en utekväll i rhodos stad, på bar street :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0