" the trooper!"

tjaa! onsdags förmiddag och bara timmar kvar tills konserten med maiden börjar.. AAAHHHH vad häftigt det ska bli! plus att jag ska gå med elin, martin och några av hans kompisar. sjukt kul! sitter i olläs maiden tröja ny sminkad och ska snart börja fixa håret innan det blir dax att ge sig av mot humlan för att äta lunch och ladda. jag lyckades knipa olläs death on the road tee. haha, en av de ballaste tycker jag.
sen imorgon bitti packar jag, martin och chrille in oss i bilen och startar resan mot skåne, ida och massor av nya äventyr.
fan vad jag ser framemot de två kommande veckorna. när jag entligen ska få träffa ida igen och leva lantis liv. nu startar sommaren på riktigt! :)

over and out


bild från inflames på grönan. om jag har hört rätt så kommer maiden att vara miljoner gånger coolare!



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0