" the girl with golden eyes.."

morning! vaknade av mig själv för tjugo minuter sen och har fått i mig två mackor och lite juice. det är strålande väder ute och jag försöker få kontakt med omvärlden för att hitta någon att bada med, haha. men dem flesta ligger nog och sover fortfarande.
nu sitter jag i alla fall och lyssnar på Sixx AMs senaste album "heroin diaries", sjukt bra! att rekomendera.

igår gick jag och mickis ner till en sjö som heter glasan och ligger nära dära jag bor med min pappa. när vi kom ner träffade vi jossan, sara och ludde som låg pch stekte på bryggan. så vi gjorde dem sällskap. när vi kände oss färdig stekta gick jag och mickis upp till pappa och umgicks lite med honom och sen tog jag mig hem till martin enbart med hjälp av mina fötter. om busstrejken ska fortsätta så kommer de 250 000 människor som drabbas att få mer motion och gå ner i vikt, haha. men måste försöka klämma fram något positivt ur allt.

mamma fick inte kommer hem från sjukhuset igår heller.. moster ringde och pratade en stund. hon kom med dåliga nyheter. vilket inte kändes såå kul. men martin fick mig som vanligt på lite bättre tankar och jag hoppas att hon får komma hem idag, eftersom de ändå inte tar några prover på helgerna.. och jag hoppas verkligen att hon får komma iväg på SM som hon har sett framemot i ett år nu. varför ska det alltid vara så orättvist?!

over and out


sjukt bra. djupt och verkligt! en sann historia.



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0