" standing in line to see the show tonight.."

that's the girl singing the songs to me..

godmorgon, eller ska jag säga goddag? jag vaknade i alla fall för en timme sen, så för mig är det fortfarande morgon. haha. vädret här i sverige börjar närma sig värme nu. det är 23 grader ute idag och solen kikar fram lite försiktigt mellan molnen som ändå täcker störredelen av himlen. men va fan, man ska kanske inte ha alltför hör förväntningar på vädret här i skandinavien. men jag saknar värmen.

idag hade jag tänkt ta mig hem till mamma med all min packning från rhodos så jag skulle kunna tvätta och allt man måste göra när man har varit borta ett tag.. men vad tror ni dem har bestämt sig för att göra? jo busstrafiken är i strejk i hela stockholmslän! nejnej man känner sig inte alls lurad som köpt ett busskort för över 500 spänn för att man ska kunna ta sig runt nu när man är ledig.. fy fan säger jag bara. eftersom jag inte har någon bil och min moppe är trasig så kommer jag liksom ingenstans utan bussarna. så fruktansvärt irriterande. så nu är jag beroende av min pojkvän som kan köra mig hem till mamma så fort han slutar, jag hatar att vara beroende av folk! men han erbjöd sig att köra mig och min stora väska. tur att han finns säger jag bara :).

igår var jag med mickis större delen av dagen och den på kvällen. jätte kul att träffa henne igen. hon stannade här på middag med mig och martin och åkte sen hem med kusinerna som kom på ett snabbesök. sen satt jag och martin och mös i han säng framför "that 70's show" tills vi somnade. en helt okay och avslanppnande dag tycker jag!

snart ska jag träffa moa, det är skönt att hon bor så nära så att hon har gångavstånd hit till martin. nu känns det som om jag ska försöka ta mig för något vettigt ett tag. läsa klart min bok kanske.

en tjej som var med på rhodos har börjat lägga ut lite bilder på facebook, så jag kommer använda dem tills jag har laddat upp mina egna :).

over and out


de flesta från gänget som var nere på stranden tillsammans en dag :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0