" losing my religion.."

goddag. vaknade för dryga två timmar sen och har sedan dess fixat och mejslat runt lite. rätt skönt att kunna ta det så lugnt på dagarna. vid fem kommer moster och plockar upp mig för en visit på sjukhuset. måste träffa mamma innan jag åker till skåne på torsdag, vilket jag inte hinner göra imorgon eftersom det då är iron maiden konsert. (jippie!) och vi ska börja i humlan redan vid tolv och sen börja köa runt tre tiden.. hmm, får se hur mycket folk det är då. ollä och några började köa redan igår. jävla mongon.. men har man inget bättre för sig så.. ¨

nu ska jag skriva en packlista som jag kan gå efter sen och se så jag får med mig allt. ska nog ta med mig lite av de nya kläderna jag har köpt :) igår vart det ett nytt linne från indiska, en tee och en kofta från bik bok. ååhh vad jag älskar när det är rea :)!

over and out

//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

sry, har glömt helt att skriva en packlista åt dig, men ta med det du tror behöver så blir de bra :)

<3

2008-07-16 @ 09:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0