" it just feel soo good.."

godmorgon! idag känner jag att det faktist är ok att säga godmorgon eftersom klockan är innan halv tolv , haha. martin ringde och väckte mig för exakt 23 minuter sen och jag har redan fått i mig halva min frukost bestående av; tre mackor med skinka och gurka, ett glas multivitamin juice och en stor kopp te :). ALLTID te, hur varmt eller kallt det än är så ska man alltid dricka te :) eller jag ska iallafall, haha. usch och fy för kaffe. en latte kan vara gott ibland, men annars, njaae. det är inte riktigt min grej.
dagen ska snart stara med en promenad till pappa för att hämta en handduk och sen möta upp mickis för att gå ner till stranden och tavara på de soltimmarn vi får. jag har bara hunnit bada en gång här hemma i sverige, och det var i en sjö. haha. vi ska iochförsig ner till en sjö nu med, så jag kan ju inte säga att jag har badat i det svenska havet ännu. men men. nu ska jag äta klart och göra mig iordning.
ha en bra dag!

over and out


på stranden i rhodos stad. 35 grader varmt.. :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0