" he doesn't look a thing like jesus.."

nu rockar det lite the killers på martins sega dator. mickis har svarat på mitt sms, hon står och målar ett plank eller vad fan det var, hon skulle höra av sig när hon var klar. och det känns som om det kan ta jäätte lång tid, fan vad trikgt jag har. haha. ska vi se hur många inlägg jag lyckas skriva innan jag har hittat på något att göra eller hittat någon att vara med. well, martin slutar om tre timmar och 44 minuter, det är ganska många inlägg faktiskt.. just nu har jag en sjuk lust att åka in till stan och shoppa upp mig på lite rock prylar och fina sommar kläder. men eftersom jag varken har bil eller något annat att ta mig fram med så blir jag kvar här. jag vill har körkort! bara nio månader kvar nu, haha. sen ska man ju ha råd med en bil också. och det lär ju ta ett tag om jag inte tar ett lån eller får en bil när jag fyller år, vilket inte heller lär hända, men va fan!
har ju bestämt mig för att alla pengar jag kan ska jag spara till en resa nästa sommar. det ska bli en grej att åka bort minst en vecka varje år med massa kompisar! nästa år kanske det blir kroatien eller en resa till till grekland, fast kanske en annan ö eller själva fastlandet. martin vill åka till italien, något jag också skulle kunna tänka mig, det är sjukt fint där. thailand i vinter skulle ju vara rätt så häftigt också, äver jul och nyår eller så. synd bara att det är så jävla dyrt. men mamma har sagt att om jag lyckas tjäna ihop till en biljett så får jag följa med och hon betalar allt annat när vi väl är där. ballt! men jag skulle aldrig klara av att vara borta en månad från allting, även om det skulle vara sjukt kul så skulle det nog bli rätt segt efter ett tag och man skulle få sjukt mycket hemlängtan. hmm, kanske ska ta en promenad till pappa? han lär ju vara hemma snart, om han inte redan har semester. men vad vet jag?!

måste bara visa en bild på lily cole, jag har massor av kompisar som tycker att jag är jätte lik henne, själv kan jag inte riktigt bestämma mig, vad tycker ni?

over and out


jag vet inte riktigt! .. men på den här bilden är hon inte så sminkad eller uppklädd.. vad vet jag.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0