" forbidden way to heaven.."

hello! nu har jag och martin städat ur nästan hela lägenheten, så den är jätte fin nu :) . han ska tydligen få besök av sin föredetta "sambo", haha. vet inte om det var därför vi städade eller för att det såg för jävligt ut med alla mina grejer på golvet och så. men men.
min mammas sambo ringde mig imorse och meddelade att dem flyttar mamma till huddinge sjukhus idag. det skulle tydligen vara bättre där. så kanske dem hittar felet på henne. han erbjöd sig att köra dit mig och syrran ikväll, så vi kunde hälsa på henne.. undrar bara om man verkligen vill se henne i det tillståndet hon är i nu. snackade med henne i telefon i gårkväll, hon låter så jävla dålig..
sitter och håller tummarna på att det ska bli bra snart så hon får komma hem.

igår ringde mamman till barnen som jag passar och kollade om jag kunde jobba i veckan, klart jag kunde! så imorgon och eventuellt på fredag ska jag hämta på dagis och sådär. har inte varit där på ett bra tag nu. lite bra med pengar också :).

igår var det så kul väder så jag och martin köpte jätte mycket godis och grävde ner oss i sängen och kollade på mordet på jesse james. den var bra, fast rätt så seg, kunde ha vart lite kortare och gått i lite snabbare tempo. men annars var den bra. brad pitt är ju med, så man har ju något fint att titta på iallafall. haha :) .
nej nu ska jag göra mig iordning, vi ska tydligen tvätta bilen.

over and out

 

jaa, om vädret fortsätter så här tråkigt åker jag tillbaka!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0