"fences.."

nu har jag snackat med martin, vi åker och hälsar på mamma när han kommer hem. fan vad snäll han är  mot mig hela tiden :). som plåster på de små sår jag fick idag så har jag laddat ned paramore och serj tankians senaste album. så nu har jag lite musik som sällskap ett tag iallafall. den sista timmer innan min älskling kommer hem :) ... men men. nu ska jag lyssna på musik och snacka med basse på msn en stund. återkommer med uppdateringar när det finns några! :)

over and out


världens coolaste brud, världens bästa band! paramore!


//carro

Kommentarer
Postat av: ELIN

Titta gärna in i min blogg! :)

Ha en fortsatt trevlig dag.

LOVE /E

2008-07-02 @ 17:24:48
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har sett Paramore live! slå det du, papichoulo!

2008-07-02 @ 18:34:39
Postat av: Elin

håller med dig caroo:D

2008-07-08 @ 21:23:14
URL: http://elinj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0