"empty walls.."

aaahhh, jag får panik av det här.. jag är så fruktansvärt frustrerad över att jag inte kan komma någonstans på grund av de jävla sepe bussarna. pallar inte.. hur fan ska jag ta mig till stallet eller hem överhuvudtaget.. får ta ett snack med min käre far om skjuts till stallet på söndag. fan vad irriterande. aah..
sitter och lyssnar på lite serj tankian, jätte bra musik när man är lite arg. annars har det mest varit looptroop och red hot chilipeppers idag. skratta inte åt min sjukt blandade musik smak. haha.

idag är det exakt två veckor kvar tills iron maiden konserten! wihooo!! :D sjukt vad kul det kommer att bli. martin, så underbar som han är hade köpt en maiden tröja till mig men " bring your daughter to the salughter" loggan på. men han underskattde min storlek rätt grovt och den var jätte förliten :'(, får hoppas att det går att byta den, annars hamnar den nog på väggen hemma. haha, måste byta ut lite affischer och så tror jag. just nu sitter det green day, simple plan, good charlotte och sum 41 bilder över hela väggarna. dem banden i allära, men det är inte vad jag lyssnar på mest just nu. det blir nog till att byta ut dem mot lite rammstein, paramore, iron maiden, metallica och så vidare. det jag lyssnar på just nu helt enkelt ;) .

nej men vad ska jag göra nu då? ta och läsa lite kanske. hmm.. jag orkar inte med det här.

over and out


min absoluta favorit "bild" av eddie!



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0