Duktig tjej!

nu har jag diskat nästan allt som stod på diskbänken, det är han väl värd?! efter att ha lagat mat till mig och tagit hand om mig när mamma är sjuk. haha, det låter som om han skulle vara någon sorts extra pappa. saknar honom nu när han är på jobbet :(. men på fredag går han på semester och då får vi vara tillsammans hela dagarna enda tills jag åker ner till skåne. prel. datumet jag åker är 17 juli. får se om det blir så. sen kommer jag hem runt den 30 juli, så att jag hinner vara med min älskling de sista dagarna på hans semester. det blir nog kul! saknar min lilla ida också, som pront skulle iväg och segla så fort jag kom hem, så henne får jag ju inte träffa förrens jag kommer ner till skåne heller.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. jag vet att martin har laddat ner den nya narnia filmen till datorn, men det känns lite beiget att sitta inne och kolla på film på sommarlovet. eftersom jag och moa satt och kollade på första säsongen av greys antomy halva dan igår, andra halvan käkade vi på något. haha. fan vad jag äter mycket när jag är med henne. det är ett rent under att hon är så smal som hon är.. och hon är verkligen jätte smal! hon kan ju inte ha normal ämnesomsättning någonstans. jag går upp i vikt bara jag luktar på godis eller så.. vissa har ju tur.
kanske ska försöka få tag på mickis och kolla om hon kan ta sig hittåt på något sätt. man kan ju alltid hoppas. jag har jätte tråkigt :(.  någon annan som har tråkigt?

over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0