Dag nummer 2 i skånelandet

godeftermiddag. vi har precis avnjutit en lunch-middag tillsammans med idas famlij efter att ha varit ute på fältet och jobbat. eller fält och fält, jag tycker mest att jag har stått i ett dike idag, men ändå. jag fick uppgiften att knipsa av gammalt nät som suttit vid diket, detta föratt jag har ont i ryggen och skulle slippa bära massa pinnar.

igår kväll var vi hos grabbarna i åhus för att umgås en sista kväll innan de for till köpenhamn och vi tillbaka till gården för att jobba i två veckor. det var jätte mysigt, vissa bitar av kvällen i alla fall. vi satt nere på stranden och lyssnade på musik  och tittade ut över vattnet och bara tokmyste. i like :) . sen var det kanske inte lika skönt att sova i deras förbannade tält på deras fruktansvärt osköna liggunderlag med bara martins arm som kudde. jag tror att jag sov max en timme efter att jag kommit på att jag hade öronproppar i bakfickan på byxorna. (folk utanför förde ett jävla liv!)

nej nu ska jag krypa ner i sängen bredvid ida och kolla på film resten av dagen. ingen av oss är särskilt på g idag. trots att vi tog en powernap på typ en och en halvtimme. nej men vi hörs :)

over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0