dag 8 forts.

hejhej igen. nu är vi inne efter en dags slit i det som ska bli ranchens nya ridbana. och vad har vi gjort? plockat en miljon jävla stenar och lagt dem i skopan på traktorn.. gooosh vem uppfann sten? och vem sa att det skulle vara så jävla många.. det absolut bästa var väl nästan att det var 4000 jävla grader varmt idag också. ska inte klaga mer när vi får plocka pinnar i skogen. men va fan, våfflor till lunch och sen blir det grillspet till middag, varför klaga när det serveras ass mother god mat i alla fall. haha. ikväll ska jag och ida kolla på 27 dresses och sen se om vi orkar ta våran kvällsrunda som tar ca 45 minuter att gå. rätt skön promenad på kvällskvisten innan man myser ner sig i sängen med antingen en bok eller en film. lantlivet passar mig rätt bra i vissa mängder. två veckor tror jag är perfekt. så är man mentalt utvilad när man återvänder hem till stressen också.

nu hoppas jag på att mongot till pojkvän jag har tänker svara i telefon innan jag blir ledsen. haha, men han var tydligen på grönan så han är väl förlåten för att han inte hör telefonen. saknar dig älskling :') .

nej nu ska jag ta det lungt en stund innan middag, kanske blir så att vi måste laga den.

over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0