dag 3 eller 4?

helloj! dagarna flyger förbi här nere. vi är redan inne på dag fyra, sen vi lämnade stockholm villsäga. det är dag tre på gården :) . idag startade vi med att samla ihop staket till kofållorna och sen bygga ihop en mycket mindre fålla. sen så tog vi ett break och vilade och åt lite lunch. efter lunchen var det nya friska tag i ån för att rensa upp pinnar och klippa ner gammalt stängsel, (stängslet = mitt jobb), jag fick även köra fram och tillbaka på fyrhjulingen. min älskling återvände efter ett dygn i köpenhamn så jag äntligen fick höra hans gulliga röst :).
efter middan tog jag och ida ut doris (nej det är INTE en ko) och catOlena på en runda i skogen. (hästar!!) jätte mysigt att galoppera längs stigarna i skogen och vid fälten. det absolut bästa var väl att det var fint väder och kvällssol. nästan solnedgång..

nu ska jag och ida fortsätta vårat ihärdiga tittande på gossip girl, ska se hela första säsongen :) .

over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0