dag 12

goddag, eller för de flesta hemma kanske man ska säga godmorgon? jag har varit uppe sen halvåtta imorse och "jobbat". idag tog jag och ida fyrhjuling och släp ut på fältet och satte oss och solade och läste lite. det fick bli våran hemlis. nu ska vi snart äta lunch och sen kanske åka och bada om det fina vädret håller i sig.

igår blev det inget inlägg av anledningen till att jag låg i sängen hela dagen och hade jätte ont i magen.. mådde illa och hade värk, fick inte riktigt i mig någon mat. det vart dock bättre framåt kvällen och idag hade jag ont i morse och lite fortfarande. hoppas på att det går över tills jag kommer hem! eftersom hela min helg typ redan är planerad, haha. på fredag ska jag ida martin och chrille in till stan och shoppa. man måste ju bränna lönen så fort man har fått den, haha. nej men jag är i desperat behov av lite nya underkläder :). får väl se vad det blir.

nu blir det till att göra något annat :)

over and out


CatOlenas Reminick, björndalens stjärna :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0