dag 10

helloj! dag tio har rullat förbi och nu sitter jag i idas säng helt slut efter en dag med fullfart. vi hann med precis det vi skulle göra idag plus att vi hann sola i någon timme på lunchen, as nice! sen fick vi fajitas till middag ( tacos fast med kyckling, typ..)  och sen har vi hunnit ta våran promenad och sen ridit lite över markerna här. jätte mysigt.
nu är ida på nedervåningen och klipper sin bror som rycker in imorgon.

jag saknar min pojke som sitter i stockholm och ska börja jobba imorgon, men som (för min skull:D) tar ledigt på fredag så vi kan umgås när jag äntligen kommer hem. fan vad jag saknar mongot.. nej nu tror jag att han ska få sig ett telefonsamtal!

over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0