" you want a piece of me.. "

lördag.
i morse vaknade jag bredvid min bästa vän :). efter en kort natts sömn. vi var hemma vid fyra imorse efter en trevlig kväll hos stiller med kim och philip.
vid halv ett bar det av in mot stan för att träffa moster och få julklappar. träffade henne och hennes kille på café tully på götgatan.
fick ett presentkort på åhléns :) . så när fikan var klar åkte jag dit och köpte alldeles för dyrt smink för pengarna.
men man behöver få skämma bort sig lite ibland.

ikväll ska jag åka till björn och se vad som händer senare. han var hos joey på 18 års kalas igår. det hade tydligen utartat totalt så vi struntade i att åka dit.
därför var vi hos stiller istället.

mamma håller på att lagar god middag och sen ska jag få träffa världens bästa människa. så det blir för hoppningsvis en bra kväll :)

image7
jag vill ha dig hjärtat, här och nu. <3


//carro

Kommentarer
Postat av: ewsi

naaw, vilken gullig bild! :)

2008-01-19 @ 17:57:56
URL: http://evelinasteger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0