" you gonna miss me when i'm gone.."

zwitter - rammstein

äntligen, äntligen ÄNTLIGEN fredag! så jag har längtat.
i natt har jag sovit lite drygt tre timmar, så är dagens inlägg fullt med skit så finns det en förklaring.

sov hos björn, satsade på att komma i säng i tid, vilket vi mer eller mindre gjorde. sen tror jag att jag somnade, eller så föll jag in i någon sorts mellan sömn och medventade fas. för jag tror att björn pratade med mig. sen vaknade jag vid halv sex av att jag inte hade något täcke, eller rättare sagt det låg åt fel håll. så jag försökte vända på det och björn svarade med att dra allt han kunde. men men. sen var det inte så mycket mer att göra än att mysa en stund och sen gå upp. eller björn gick upp och jag låg kvar och surade för att klockan var sex på morgonen och då ska man inte vara vaken.

tribute - tenacious d

jag bestämde mig för att åka hem och sova hela dan istället för att åka till skolan. men när jag kom ner till centrum och skolbussen kommer åkande fick jag kalla fötter och var tvungen att åka till skolan och gå på i alla fall en lektion och sen äta pannkakor (pannkakorna var betydligt mer lockande än lektionen! ). och så fick det bli. börjar egentligen min sista lektion om tio minuter ;).

men det blir sims och naglar och pärlor istället tror jag. ikväll ska jag träffa mickis <3 och kanske philip. sen ska jag se om jag hinner förbi joey en snabbis, han ska ha 18 års fest ikväll. :)

trigger - in flames

image44
ikväll ska jag ha kul och lukta gott :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0