" we do what we like and we like what we do.. "

party hard - andrew WK

Torsdag, dagen innan DAGEN ;) .
imorgon är det alltså fredag och starten på en helg som jag tror kommer att bli underbar :). för det första ska ja änsligen få träffa min korv . plus att jag ska få vara med mickis och få träffa ina och nathalie. sen blir det fest FEST på lördag, och ska sen ut i stallet på söndag :) . enligt min mening kommer det att bli en underbar och fart fylld helg, förhoppningsvis utan bekymmer och knas.

och imorgon ska jag till gymmet efter skolan och träna, träna. sen hem och duscha och sen eventuellt laga middag till tjejorna :) .
får se hur det blir med allting, men när korven kommer, så blir det alltid bra. no matter what!

image56
jag och mitt hjärta, old pic :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0