" two days to freedom.. "

when i'm gone - simple plan

imorgon är det nyårsafton :) vilket innebär en hel dag av åkande och fixande av hår och naglar innan det äntligen blir dags att slappna av med alla vännerna på kvällen. fast som tur är har jag redan fixat mer eller mindre allting. så imorgon återstår det bara att åka till mamma och fixa mina och mickis naglar, förflytta alla mina grejer från pappa till mamma och sen till björn, där jag ska göra mig iordning. men det kommer att bli kul. det är ju självaförberedelserna som gör det till en så stor grej, och sen när man väl är framme kan man slappna av och bara glida runt.

blood bound - hammerfall

min dag imorgon kommer att se ut så här ungefär :
upp vid elva rycket (viktigt att sova ut innan en slitsam dag :P ). möta mickis vid tolv, då ska allt vara klart för att tas med till mamma. sen hem till mamma med mickis. fixa naglarna och mickis hår ska piffas till :).
sen hem till björn. köpa, laga och äta middag och föra lite:) .
sen ska man vara fin och klar innan bussen mot värmdö och bergmans går från orminge.

det är bara att hålla tummarna och hoppas på att allt funkar som det ska då =).

image33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0