the best of friends

jag måste bara berätta för hela världen om världens bästa och underbaraste vän. image46
hon finns alltid där, lyssnar alltid. oavsett vad det är jag vill prata om..
hon lyssnar och ger goda råd. vi är så lika men ändå så olika, och jag tror att det är det som är så bra.
hon är min solstråle. och ibland det ända som får en att går upp på morgnarna. kanske för att hon tvingar mig, eller kanske för att hur illa det än är och hur nere jag än må vara, så får människan mig alltid att skratta. du är snart den ända som jag kan lita på.. du är den ända som verkligen lyssnar och på något sätt alltid förstår.

Jag älskar dig mikaela. du är den bästa kompisen jag någonsin har haft ochjag vill aldrig förlora dig.











//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0