" so close no matter how far.. "

nothing else matters - metallica

"våran" låt.. och du spelade den för mig igår, när jag låg i din säng och mådde dåligt och du fick mig att må bättre när du spelade gitarr. för jag mår alltid bättre när du spelar. det spelar ingen roll vad du spelar du får mig alltid att le längst där inne. för jag ser att du är lycklig när du får spela.
och jag vill att du ska vara lycklig.

the unforgiven - metallica

och nu är man tillbaka i det där sjukt djupa hålet igen. och nu är jag inte helt säker på att jag kommer upp igen, tyvärr. för nu har han sagt det rakt ut, han älskar inte mig längre.. det tog tre månader att få veta det. jag älskar honom. men inte fan spelar det någon roll nu?

sanitarium - metallica

föralltid finns inte. det har jag lärt mig nu. det finns INGET som heter föralltid. det är bara något man säger till någon för att göra den personen glad.. det finns inget som heter framtid. det finns bara idag, idag är det ända som är säkert. om det ens är det längre?
nu har jag en gång för alla lärt mig att föralltid inte finns.. och nu har jag lärt mig att det bara finns en enda person att lita på, dig själv. och ibland kan man inte ens det. den senaste tiden har jag ljugit och hittat på så mycker saker för mig själv att jag levt i någon slags magisk värld där allt är rosa..
jag vet inte, men jag börjar tro att jag kanske borde låsas in och inte vistas ute bland folk. för vart jag än sätter min fot så blir folk ledsna eller besvikna.. om det inte är jag själv så är det någon jag älskar.

always will be - hammerfall

min värld rasar. min familj splittras. min älskade älskar inte mig längre. vad händer?!
nu vet jag, det finns ingen gud.
visst visst, det måste finnas dåliga dagar för att det ska kunna finnas några bra. men det här är ta mig fan löjligt. när är det min tur att få ha några bra dagar då?

image45
med dig trodde jag att föralltid fanns.. </3

//carro

Kommentarer
Postat av: sara

carro, jag finns alltid där för dig, jag vet vad du går igenom, men man kommer ut ifrån det där hålet, man måste "bara" fokusera på annat ettt tag, det är svårt men det går!

2008-01-20 @ 23:17:32
URL: http://everythingabout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0