Rhodos stad i sommar =)

i'm coming up - pink

onsdag. slutade vid halv fem *suck* . gympa och bild sista lektionerna, inga höjdare..
men jag var i alla fall på gympan :) . även fast vi var i gymmet och jag och emil mest image41larvade runt.

igår kväll var maya med och jobbade, min schäfer. hon var jätte duktig och fick halva min middag ( det jag inte orkade äta upp) , plus massa godis och köttbullar av ullis. det hela slutade med att hon kräktes på golvet i stallet och ninas hund hjärtat kommer springandes och äter upp det. fuktansvärt äcklig historia om du vill höra min åsikt.
men annars gick det bara bra =) .

nu ikväll ska jag till mickis <3 och sova där. vi ska försöka träffa philip som har vart och mönstrat idag. stor kille :O.
imorgon kommer min älskade och ,det kanske är taskigt att säga jobbiga, men i alla fall galet pratglada moster. så jag måste ladda lite. har jag tur behöver jag inte träffa henne förens på fredag efter skolan. hon bor vanligtvis i luleå med sin kille.

i förrigår bokade jag och mina killar en resa till rhodos :D .
helt underbart.. vi ska åka den 22 juni och vara borta en vecka. längtar ihjäl mig redan !!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0