" maybe i should hate you for this.."

knights of cydonia - muse

fredag
, och äntligen är veckan slut. eller nästan i alla fall. idag är sista dan på veckan som jag behöver ha dåligt samvete för att jag inte gått till skolan. men jag orkade verkligen inte idag heller. huvudet är för tungt.

och ikväll om jag får gå ut, så ska jag vara med björn och vi ska troligtvis åka till thomas och typ spela kort och så ska väl killarna dricka öl som vanligt.
men det blir kul att träffa lite folk.

går var jag nere i stallet och red. fick rida rascal, busungen. och han var verkligen busunge igår. han hoppade omkring och var töntig. i galoppen slängde han sig fram och tillbaka, och vad gör folk? skriker åt mig. som om jag kan göra något åt att han håller på och slänger av mig, nej, stor besvikelse. inte ens rida fick gå bra denna vecka.

men men . lyckades sova ett par timmar i natt i alla fall. med tanke på att jag har varit på det stadiet att jag har bott i mina mjukisbyxor hela veckan så är det väldigt bra gjort.
när jag är deprimerad kan jag först inte sova. men sen när jag väl lyckas sova, så vill jag helst inte göra någonting annat. det lär man sig efter ungefär ett år av skiten.
jag kan inte säga att jag riktigt vet hur det känns att vara riktigt glad i mer än tiominuter längre. eftersom det var så länge sen jag fick uppleva det.

hysteria - muse

fick ett total bryt igår när björn sa att han skulle åka hem. jag vet inte vad det var men jag kunde inte sluta gråta, och jag kunde inte få fram ett ord. det enda jag visste hel säkert var att jag inte ville att han skulle gå därifrån. varför vet jag inte. men det kändes som om allt skulle vara bättre om han var kvar och höll om mig. han får liksom all rädsla och ångest att försvinna för en kort stund. eftersom jag bara är jag när han är i närheten.

imorgon eller på söndag så ska han bjuda mig på bio sa han igår kväll. för att gott göra att han inte hann komma och ta hand om mig.

och nu för att klargöra saker och ting för folk som inte hänger med i våran relation;
björn älskar inte mig längre, eller inte på det sättet som jag tycker att han borde göra i alla fall. jag skulle kunna göra vad som helst för att få honom tillbaka, men han säger att det verkligen inte går och att han vill ha det så här nu... jag gråter nätterna igenom och känner mig värdelös och oönskad. well, det var väl storyn i korta drag.

cute without the e - taking back sunday

jag har funderat på det där med skolan lite nu. och en kille i klassen fick mig att tänka om en del igår, han smsade mig och sa att det var tomt, det situationen  i skolan behövdes livas upp. betyder det att det är tyst när jag inte är där? eller ville han bara vara snäll? saknar dem mig på riktigt?
det är i sånna frågor jag är väldigt kluven. eftersom jag inte riktigt orkar med mig själv så kan jag ju knappast räkna med att andra ska göra det. det känns ju inte riktigt schysst från min sida.

you´re so last summer - taking back sunday

men men. nu ska jag försöka få på mig lite kläder och åka till mamma och hämta mina hemnycklar.

image49
saknar det här så jävla mkt. jag och lukas på bryggan ute på landet i somras. emma är fotograf :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0