" live for the day, die for the future.. "

lördag. min favorit dag tror jag :)
idag har jag och elin <3 varit nere i stallet och fotat lite. det gick inte allt för bra eftersom ljuset vart dåligt efter ett tag och båda hade hundar med oss, och dem förstår inte riktigt när det är dags att sitta still.

nu kollar jag efter en snygg tatuering. ska göra en innan sommaren. så det är dags att börja leta ordentligt nu.
men jag vet verkligen inte vad jag ska göra för något. först funderadadejag på att göra en blomranka eller en drake som slingrar upp för benet. sen ville jag göra en drake på ryggen. har ritat en själv som jag funderar på att göra.
ååhh, vad svårt det ska vara.. det är viktigt att man gör något som man verkligen gillar, med tanke på att den sitter hela livet.
men men, jag hittar nog något. ett kinesiskt tecken kanske?

well well, snart kommer mickis <3 :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0