" let me see you stripped.. "

stripped - rammstein

idag hände något spännande. kors i taket, första gången på ett jävla tag.

jag mickis och tessie satt på bk i forum i godan ro och åt. helt plötsligt från ingenstans kommer ett halvt winnerbröd farande och landar med en duns i min korg med pommerfrites.. det var länge sen man fick en sån chock. först tittade jag på tessie, för jag trodde först att det var hon som hade kastat sin cheeseburgare på mig. men hon såg lika förvånad ut hon och hade fortfarande den i handen. vi såg inte vilka det var som kastade den, så mysteriet kvarstår att undersökas :P.

mein hertz brennt - rammstein

jag har inte hittat min kamera.. så jag måste leta lite hemma hos pappa också tror jag. hade ju massa roliga bilder på mitt minneskort som jag vill ladda in på datan.

men men, nu ska jag spela sims :)

image35
dagen i ära får en bild från sommaren, taffsnäs :) så här glad blir man av att vara där :)


 


//carro

Kommentarer
Postat av: pk

haha, man ser mitt ben till höger. Mina strumpor x)

2008-01-12 @ 18:45:17
URL: http://pauline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0