" i´ve been dreaming.. "

reroute to remain - in flames

okay jag erkänner, jag skippade sista lektionen idag. men elin <3 skulle passa harry potter ( ! ) och eftersom vi jobbar tillsammans och elin har den bästa kameran och jag har sådan OTROLIG ensam skräcka och känner ingen annan i min klass.. eller inte :P.
men men, det är ju betydligt lättare att jobba om man är med dem man ska jobba med! tror jag i alla fall.

nu fixade jag precis så att jag får låna olles systemkamera på lördag när jag och elin ska jobba med vårat "jagivärlden" projekt.. så det blir najs :) .

drifter - in flames

eftersom jag håller på så mycket och gör egna smycken och grejer tyckte mor min att jag ska börja lägga upp bilder på dem... riiight?! jag vet inte riktigt om hon tycker jag ska bli någon försäljare eller så, och vill att jag ska marknadsföra mig på min blogg..!?
problemet är bara det nu, jag har tappat bort kameran. och den är jätte borta.. har letat överallt men den finns verkligen inte längre. det måste ha varit greg som ätit den ( mitt monster under sängen ). han brukar äta upp lite av mina saker då och då, sen hittar man dem efter ett halvår när man bestämmer sig för att dammsuga under sängen.

trigger - in flames

igår kväll var en sån där ledsen och ensam kväll.. eller jag kom hem från gymmet vid halv sex, käkade middag och satte mig sen i min säng helt död av utmattning och kände mig ensam. så jag smsade mickis <3 och hon kom över och drack runt två liter te med mig .
sen kom hon på att hon kanske skulle hem och sova vid halv tio.
så jag barrikerade minidvd och tänkte somna till "bridget jones dagbok". eller hur.. man kan ju inte somna när man tittar på den!? för man blir så fruktansvärt inne i filmen och bara känner att man kommer sluta som henne om man inte gör något snart. det är en riktig "girlie" film ^^ . för oss som vet hur sjukt och krångligt allt kan vara.

cloud connected - in flames

igår fick kangasarius veta att jag lyssnade på in flames... och som vanligt var det reaktionen: men OFTA! du lyssnar ju inte på sånt!?  för folk som har musik intresse och har läst min blogg så kan ni se att det mer eller mindre bara är sån musik jag lyssnar på! ( för JAAA, det som står i fetstil mellan styckena är låten jag lyssnar på! ).

free fall - in flames ( min personliga favorit :) )

idag hade vi datakunskap för första gången. intressant ämne inte! vi fick en dinosaurie som troligtvis vet lika mycket om datorer som min morfar ( inte mycket ). men men, jag fick ju gå så fort jag var klar, vid ett. och då visade det sig vara en timme kvar tills fackteckning/designen kulle börja, så jag gav upp och gick hem.

well well, lite sims kanske :) ?

image37
jag saknar dig älskling.. ! </3


//carro

Kommentarer
Postat av: A

jaa jag kommer ihåg dig ^^

2008-01-10 @ 16:06:58
URL: http://annolicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0