" he shot me down, bang bang.."

bang, bang - nancy sinatra (kill bill soundtrack )

onsdag, fortfarande ;) . även om det kanske är lite mer än tolv timmar sen jag skrev.
kom precis hem från moa. har inte träffat henne på hundra år. eller två månader i alla fall.
therese var också där ett tag. hon passade på att klippa topparna på mig :) . underbart att få det gjort gratis.

gymmade innan jag åkte till moa. med björn. det gick v'l sisådär, känner av att jag har varit sjuk, för jag blev trött och seg på en gång. men nu ska jag försöka komma igång på riktigt med gymmandet och försöka att börja äta liiiite nyttigare, även fast det är jävligt svårt .
sötsaker har ju sin charm och det är lätt att man faller för den, alldeles för ofta. 

well well, åkte till moa direkt efter gymmet och fick årets första semla, till middag :P.
 var kvar i skolan hela dagen idag och gick på precis alla lektioner. känner mig lyckad och duktig.

nej, nu ska jag göra något vettigare.

image55
någon som minns det här :)? snart är det dax igen mina flickor. inom en inte allt för långväga framtid ;)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0