" fuck off and die.. "

white wedding - billy idol

första dan i skolan efter ett lov är aldrig kul. men jag kom upp i tid och gick till bussen i tid och var i orminge i tid. så jag tänkte att jag kanske äntligen kommer i tid till skolan. Atjena. självklart är skolbussen tio minuter sen.. vilkter resulterade i att jag kom till skolan tio minuter efter att jag börjat. så det var bara att springa upp till lektionssalen. men den var låst. KUL! vi hade bytt sal efter lovet, och jag hade inget schema. så de följande tio minuterna gick ut på att virra runt och försöka hitta någon som visste vart jag skulle vara. till slut kom jag iallafall rätt.
tänkte: hoppas att stefan har rakat sig så att det händer något bra idag. jag tog ett djupt andetag och klev in i klassrummet. och där sitter människan på en bänk och visar något för klassen, skäggigare än jultomten..! det enda jag kunde tänka var: VARFÖR!?!?!?!? vad är det för fel med rakhyvlar!? kunde han inte ha önskat sig en rakapparat av någon i julklapp!?
jag börjar allvarligt fundera på om hans fru tänder på hår.. jag menar, vem skulle annars vilja ha någon med SÅ mycket hår i ansiktet... jag hajjar inte grejen.
så nu vet jag inte om jag tänker gå på mina svenska lektioner något mer, när ända drivkrafften till det var våran charmiga lärare. fuck off and die!

rebel yell - billy idol

men men, nu är jag iallafall hemma och min gulliga mamma har gjort jätte god matlåda till mig :) . indiskt. plus att hon stod och stekte pannkakor när jag trillade in genom därren med huvud- och träningsvärk. så nu har jag lite mer energi innan jag ska ner och jobba ett par timmar. hårdstart på en gång..

jag var faktiskt och gymmade igår, duktig som jag är. men jag vet inte om det blir så mycket mer gymma med björn, för jag skämms nästan över hur klen jag är :P. men efter ett tag kommer man väl igång i guess.

jaja, jobba jobba.

image36
jag och min korv :) . saknar dig mitt hjärta! <3

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0