" don't wanna lock me up in silence.. "

lithium - evanescence

nu sitter jag och väntar på elin och co för att vi ska ta oss ner till stallet och rida lite :) .

mickis kanske inte hinner. hon hade gjort något i skolan så det blev väääldigt ont om tid. men men, det löser sig :) .

det fick bli en kopp varm choklad och en halv avokado innan ridningen. tog en kopp chai te när jag kom hem.
tror jag har blivit lite ut av en teoman!?
men det är gott och nyttigare än choklad och läsk :p.
men men.

idag har jag på mig mina byxor som bara hålls ihop av vilja och rock ´n roll, det är rätt ballt att det fortfarande går att gå i dom utan att de faller ihop till en hög med trådar. men som sagt vilja och rock ´n roll.

nu ringde elin och jag måste knata.

image38
älgen :) <3

//carro

Kommentarer
Postat av: A

det är okej, just nu är jag sjuk men ja XD
hur
mår du då?

2008-01-10 @ 16:44:03
URL: http://annolicious.blogg.se
Postat av: A

det är okej, just nu är jag sjuk men ja XD
hur
mår du då?

2008-01-10 @ 16:44:12
URL: http://annolicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0