" do you feel better now? she falls to the ground.. "

face down - the red jumpsuit apparatus

söndag. har varit ute i stallet och ridit i ruksvädret. storm, regn och snöblask. inte den bästa kombinationen om jag får säga så..

den här veckan har varit galet lugn, bortsett från nyårsafton, som spenderades hemma hos robin.
helt ok kväll faktiskt. med både nya och gamla människor och massor av musik och dans. kameran råkade björn tyvärr packa ur hemma hos honom för att han skulle låna min väska. så jag har dessvärre inga bilder på varken mig själv eller några andra :p..
men men.
resten av veckan har jag spenderat med mickis och philip. kollat film, ätit fruktsallad och vart på bio. igår var jag hemma hos björn och kollade på "300", ruggit cool film :) .

ikväll är den sista kvällen på lovet som man kan göra något sent :p. för imorgon är det att komma i säng tidigt så man orkar upp till skolan på tisdag. får nästan kväljningar av att tänka på det :p. .

ass shaker - the red jumpsuit apparatus

ikväll vill jag träffa folk och busa.
om två och an halv månad fyller jag 17 :). ska börja skriva en lista på saker jag vill ha redan  nu :p. så mamma hinner köpa allt när hon är i thailand.

image34
min förra och otroligt lyckade födelsedag förra året :)


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0