" you crazy bitch.."

fan vad jag saknar min bitch. idag är det onsdag och fan fyra dagar kvar tills hon kommer hem.. :(
bög åre haha.
men men, alldeles snart ska jag pallra mig till bussen för att gymma en stund.. och sen ska jag handla och sen kommer emma och håller mig sällskap. det känns som om pengarna håller på att sina.. 700 kvar och tre veckor to go. haha, tur att man har morfar ;).

jag har börjat vandra på moln. haha, länge sen man kunde säga så. hoppas att det håller i sig ett tag nu då.
tack ni underbara idioter som får mig att känna mig bättre. det är en underbar känsla, som ett rus. haha, nu är det bara min älskade mickis som saknas.. ! och ebba så klart :) som ligger i solen på mauritsius, ( sepe unge ).
men men, nu till något vättigare

over and out

image63
saknar dig min lilla hora :)


//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så söt, Carro. Hoppas verkligen att du får ha din känsla ca jude-länge :D

2008-02-28 @ 13:28:32
URL: http://idaftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0